Cultura, futbol i història……
-
Fins al 15 de maig del 2025
-
A Casa Seat - Barcelona (passeig de Gràcia 109)
-
Exposició “Els Tresors Blaugranes”
-
Amb peces històriques del museu del club
-
Retransmissió del FC Barcelona vs Real Madrid
-
Directe del podcast “La Llotja del 125”
-
La gran oportunitat per l’afició culer
La Casa Seat i el FC Barcelona celebren els 125 anys d’història blaugrana amb una col·laboració que uneix cultura, futbol i història sense precedents, que es tradueix en una exposició única, amb peces històriques del museu del club, algunes mai mostrades, axis com la retransmissió del partit FC Barcelona vs Real Madrid de l’11 de maig, i un episodi en directe del podcast “La Llotja del 125”.
Exposició “Els Tresors Blaugranes”
L'exposició Els Tresors Blaugranes oberta fins al 15 de maig, presenta una selecció de peces emblemàtiques del Museu del FC Barcelona, moltes de les quals s'exhibeixen per primera vegada al públic. Entre els objectes més destacats hi ha elements exclusius de jugadors icònics del Club al llarg de la història.
“És un privilegi poder acostar el museu del FC Barcelona a un espai tan emblemàtic de la ciutat i oferir als barcelonins l'oportunitat de redescobrir la nostra història a través de peces que formen part de l'ànima del Club", ha declarat Jordi Penas, director del Museu del FC Barcelona.
"Aquest tribut al Barça és molt especial per a nosaltres perquè l'acollim a casa nostra, al cor de Barcelona, i a la ciutat que ha vist néixer i créixer CUPRA. Per primera vegada, el museu del Club surt del seu espai habitual per apropar el seu llegat al centre de la ciutat. És un honor poder oferir una experiència única als aficionats, i alhora, reforçar l'aliança entre CUPRA i el FC Barcelona", ha afegit Ignasi Prieto, Chief Brand Officer de CUPRA.
Des de la festivitat de Sant Jordi, l'exposició es pot visitar al CUPRA Garage (planta 1) de Casa Seat i estarà oberta al públic fins al 15 de maig.
Partit FC Barcelona vs. Real Madrid en pantalla gegant
L’11 de maig, Casa Seat retransmetrà en directe el partit FC Barcelona vs. Real Madrid. La trobada es podrà seguir des de la planta principal de l'espai i comptarà amb la narració en viu del streamer Gerard Romero, referent per a l'afició culer a les xarxes socials.
Podcast “La Llotja del Barça”: un episodi especial
Com a tancament d'aquesta col·laboració, el 15 de maig, Casa Seat acollirà l'enregistrament en directe del podcast oficial del club, La Llotja del 125, amb un episodi titulat "Fills de les grans victòries", en què es rememoraran els grans moments viscuts al llarg dels 125 anys d'història del club.
La col·laboració entre Casa Seat i el FC Barcelona rendeix homenatge al llegat blaugrana i celebra la connexió entre el passat, el present i el futur a través de la cultura, l'esport i la ciutat.