Una lectura especial per a nens......
-
Per crear hàbit i rutina
-
Amb humor i futbol
-
És el llibre "La torre de los campeones"
-
2n de la saga de La Kings League
-
De Kosmos, amb Gerard Piqué al capdavant
Després de l'èxit de la primera novel·la, “La Kings League”, competició que uneix futbol i streaming, Kosmos llança el seu nou llibre “La torre de los campeones”, una història plena d'humor i futbol per a nens que transmet l'energia de la Kings des de la visió d'un jove aficionat que lluita per complir el seu somni.
“La saga de llibres que farà gaudir als nens de la lectura”
Incloure la lectura com a hàbit en la rutina dels nens a vegades és complicat, i sobretot els últims anys amb la gran oferta d'entreteniment digital a la qual estan exposats els més petits. No obstant això, la lectura és una eina fonamental per al desenvolupament cognitiu, emocional i social dels nens.
És possible que a molts d'ells no els hagi despertat l'interès per la lectura perquè no han descobert encara tot el que pot amagar-se darrere d'un bon llibre i no consideren la lectura com una activitat divertida. La motivació per llegir no sempre sorgeix de manera natural, per la qual cosa trobar ofertes literàries infantils que connectin amb els més petits és la clau.
Davant això, i per a inspirar a les noves generacions a seguir els seus somnis, neix la saga de llibres de la Kings League, unes novel·les d'aventura trepidants dedicades als fans de la competició de futbol que està desafiant les regles de l'esport i l'entreteniment. Després de l'èxit del primer volum, “El jugador número 12”, llançat a l'abril, arriba ara el segon lliurament de la sèrie, “La torre de los campeones”, per a submergir als més petits en noves aventures.
De la mà de l'editorial Montena, la màgia de la Kings ha anat directa a les pàgines i a les llars dels aficionats de la lliga del Piqué, Ibai, DjMaRiiO, Rivers i companyia. Una història plena d'humor i esport, que transmet l'energia d'aquesta competició des de la visió d'un jove aficionat que lluita per complir el seu somni.
“Un dels principals objectius de la nostra competició sempre ha estat inspirar a les noves generacions a perseguir els seus somnis a través del futbol. Amb el llançament d'aquesta saga esperem enfortir encara més aquest objectiu, brindant eines i motivació perquè cada jove pugui aconseguir les seves metes en el camp i més enllà. La imaginació i la creativitat que han portat a l'èxit a la Kings només són comparables amb les quals atresora un llibre”. Ha assenyalat Marc Carrión, Chief Màrqueting Officer de Kosmos.
Una trama aventurera que enganxa als més petits
En el primer lliurament, “El jugador número 12”, els dotze presidents de la Kings fan un anunci que revoluciona el futbol més boig d'internet: la creació del Kings League Kampus, un centre d'entrenament d'alt rendiment per a joves de 12 a 15 anys.
Eric Landa aconsegueix entrar al campus i haurà de superar tots els obstacles que li posin els streamers per a convertir-se en el jugador número 12 d'algun dels equips. L'última prova: jugar en un partit de la Kings que enfrontarà a dos dels equips més potents. Qui serà el triat?
El segon llibre arrenca un any després de la creació de la Kings League Kampus. La seva fama ja és internacional i ningú vol perdre's ni un partit de les joves promeses. Erik, Garzón, Mae i companyia continuen enamorant al públic, tant en el camp com fora d'ell. De sobte, en un frenètic partit de Saiyans vs. El Barri...FLAIX! Una pantalla gran apareix del no-res, s'encén i una misteriosa silueta negra es projecta en ella.
SEMBLA QUE S'ACOSTA EL FINAL DE LA KINGS...,
i els únics que poden evitar-ho són els alumnes del KLK!
Sobre la Kings League InfoJobs i Kosmos
Fundada en 2017 per l'exjugador de futbol professional Gerard Piqué, Kosmos Hòlding va néixer amb el desig i l'objectiu de redefinir i portar l'esport i l'entreteniment al següent nivell. En Kosmos els apassionen els reptes i gaudim sent protagonistes actius en un terreny de joc en constant canvi i evolució. Per això, la innovació i la creativitat estan en l'epicentre de totes les accions, amb l'objectiu de crear aquells productes que ofereixin noves experiències dins del món de l'entreteniment. D'aquí sorgeix un dels principals actius: la Kings & Queens League; competicions de futbol 7 que barregen a la perfecció deporti i entreteniment d'una forma molt creativa. Els millors creadors de continguts i exfutbolistes exerceixen de presidents dels clubs, amb regles noves i disruptives, participació del públic en la presa de decisions de la lliga i molt més, tot amb l'objectiu de “Reimagining the game, every day”.