El groc et crida. L’art t’espera........
-
La Setmana de l’Art a Catalunya
-
Cinquena edició
-
+ 40 Espais + 50 Activitats
-
A tot Catalunya
-
Del 27 novembre al 5 desembre de 2025
-
Programa -ENLLAÇ AQUÍ-
Del 27 de novembre al 5 de desembre de 2025 arriba la cinquena edició de la Setmana de l’Art a Catalunya. Enguany, la proposta es construeix a partir d’un únic fil conductor: el color groc. Un color que es converteix en símbol, emoció i idea; una paleta de significats que convida a infinites lectures i interpretacions.
Sota el lema “El groc et crida. L’art t’espera”, aquesta edició ofereix més d’una cinquantena d’activitats en formats diversos arreu de Catalunya. Inauguracions, exposicions, col·loquis, tallers, recorreguts guiats, presentacions, itineraris i moltes altres propostes us animen a endinsar-vos plenament en les arts visuals. #setmanadelart2025.
La Setmana de l’Art 2025
La cinquena edició de la Setmana de l’Art a Catalunya, es una iniciativa que vol donar visibilitat a les arts visuals i enfortir els vincles entre les entitats del sector arreu del territori. Té com a objectiu principal apropar l’art modern i contemporani a la ciutadania, oferint una plataforma que aglutini una àmplia varietat d’activitats que tindran lloc a galeries d’art, museus i fundacions.
Aquesta edició gira al voltant d’un únic fil conductor: el color groc. Un color que, dins el món de l’art, actua com a símbol, emoció i idea. El groc pot suggerir llum, creativitat, advertència, alegria, malaltia, poder, crítica o transformació… Una paleta de significats que obre la porta a múltiples interpretacions. La proposta és aprofundir-hi i revisar-lo des de mirades contemporànies, històriques i sensorials.
Sota el lema “EL GROC ET CRIDA. L’ART T’ESPERA”, galeries i museus mostraran com un sol color pot esdevenir mirall de sentiments, ideologies i visions del món.
Organitzada per Galeries d’Art de Catalunya (GAC), la Setmana de l’Art aposta per fomentar la col·laboració entre institucions públiques i privades amb un objectiu comú: impulsar les arts visuals a tot Catalunya i atraure nous públics.
El president del GAC, Benito Padilla, destaca que: “el galerisme es troba en un moment de canvi: les noves coordenades conviden a sumar esforços entre els diferents agents culturals per apropar les arts visuals al conjunt de la població i per destacar els valors que l’art aporta a la societat”.












