El Cava es promou arreu del món......
-
Per això és un producte Universal
-
El 71% de les seves vendes van dirigides als mercats internacionals.
-
La producció a tancat el 2021 amb 252 milions d’ampolles
El 8 de juny la prestigiosa revista britànica The Drinks Business va concedir el premi a la Millor Campanya de Xarxes Socials de l'any a “Els 360 graus del Cava”.
Un imponent programa 100% digital iniciat a principis de 2021 per la DO Cava en col·laboració amb l'agència First Pours.
La campanya, d'un any de durada, va comptar amb un total de 18 ambaixadors del Cava al voltant del món, especialment als mercats dels Estats Units i del Regne Unit.
Una forta aposta per la generació de contingut d'aprenentatge per al consumidor, amb la creació de continguts atractius per educar sobre el Cava i promocionar marques presents a cadascun dels mercats.
Els encarregats de difondre les bases del Cava van ser els nostres "Cava Ambassadors", influenciadors reconeguts amb diferents formes de comunicació a xarxes socials, amb més de 800.000 seguidors en total.
“Els 360 Graus del Cava” ha aconseguit unes 380 peces de contingut didàctic entre seminaris en línia, tasts en directe, entrevistes, reels i fotografies impactants. Tot això ha generat més de 700.000 impressions de tots els públics i més de 85.000 participacions, demostrant la gran influència del Cava al món.
En el proper article que des de Capital2020, dediquem al cava, -al nostre cava-, presentem les varietats d'aquesta meravellosa beguda present a totes les celebracions i oportunitats tant especials, festives o en el dia a dia, perquè podem trobar un "bouquet" per cada paladar i cadascuna d'aquestes ocasions..